Τρίτη 28 Απριλίου 2020

H UNESCO αναρτά κουβανικά φυλλάδια για την εκπαίδευση υπό συνθήκες COVID-19

Πηγή: Prensa-latina.cu

Η UNESCO διέθεσε σήμερα στα κράτη μέλη της τέσσερα φυλλάδια που εκδόθηκαν στην Κούβα με πρωτοβουλίες για την αντιμετώπιση των επιπτώσεων του Covid-19 στην εκπαίδευση.

Το υλικό περιλαμβάνει μεθοδολογικές προσεγγίσεις και προτάσεις για δραστηριότητες που μπορούν να αναπτύσσονται από το σχολείο ή από το σπίτι, καθώς και για την παρακολούθηση, την αξιολόγηση και την βιωσιμότητα της σχεδιασμένης στρατηγικής περίθαλψης.

Στην ψηφιακή πύλη του, ο οργανισμός του ΟΗΕ που ειδικεύεται σε θέματα εκπαίδευσης, επιστήμης και πολιτισμού ανήρτησε τα φυλλάδια με δυνατότητα λήψης, κείμενα που συγκεντρώνουν πιθανές αντιδράσεις μαθητών σε καταστροφές και συνιστώμενες απαντήσεις στην κοινωνία.


Ομοίως, προσεγγίζουν το ρόλο των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων σε πλαίσια όπως αυτό που προκλήθηκε από την πανδημία, μια κρίση υγείας που οδήγησε στο κλείσιμο σχολείων σε όλες σχεδόν τις χώρες, με περισσότερους από ενάμισι δισεκατομμύριο μαθητές έξω από τις σχολικές αίθουσες στον πλανήτη, 9 στους 10.

«Στο πλαίσιο των δράσεων που η Κούβα καθοδηγεί για να αντιμετωπιστούν οι συνέπειες της πανδημίας Covid-19 στην εκπαίδευση, μόλις εκδόθηκαν τέσσερα φυλλάδια σχετικά με το θέμα, για κοινωνικο-συναισθηματική προσοχή απέναντι σε φυσικές, τεχνολογικές και υγειονομικές καταστροφές», τόνισε ο διεθνής οργανισμός.

Σύμφωνα με την UNESCO, τα έγγραφα είναι καρπός μιας κοινής προσπάθειας του Υπουργείου Παιδείας του νησιού, του Πανεπιστημίου του Πινάρ ντελ Ρίο, του Περιφερειακού Γραφείου Πολιτισμού της UNESCO για τη Λατινική Αμερική και την Καραϊβική, με έδρα την Αβάνα, και της ομάδα του προγράμματος «Κάθε παιδί μαθαίνει» του γραφείου της UNICEF Κούβας.


Αρχική δημοσίευση: Prensa Rebelde



Τα τέσσερα φυλλάδια από την ιστοσελίδα της UNESCO (ισπανικά):

Forum Martiano GR